Re: Zasieg sieci na BNC

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 17:20:04 MET DST

Zbigniew Olearczyk <ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl> wrote:
: On 16 Oct 97 at 14:04, Krzysztof Pralat pisal(a):
: > Teoretycznie do 300 m. Praktycznie, mam dwie instalacje miedzy budynkami po
: > ok. 100 m i nie zauwazylem zmniejszenia transferu. Calosc dziala 2 lata.
: >
: Chyba nie tylko teoretycznie.
: Mam taka galaz, dziala normalnie. Po wydluzeniu o dodatkowa stacje +5mb
: kabla spowodowalo zawieszenie galezi.
: Musialem skracac z kazdego segmentu kabla ile dalo rady i przywrocila sie
: komunikacja. Czyli ta granica nie jest zbyt elastyczna.

A dobrym kablem wydluzales?

Mam taka jedna zbyt dluga ... do serwera na srodku wszystkie komputery lacza
sie doskonale. Do serwera na koncu .... te z drugiego konca juz
sie nie lacza. Ale stacje ze srodka widza wszystkie serwery doskonale.

A przerzucania kabla pomiedzy budynkami generalnie nie polecam.

J.