Re: numer 0-202122 drozszy

Autor: Artur M. Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Fri 17 Oct 1997 - 08:25:04 MET DST

Przemyslaw Adamski napisał(a) w artykule
<1.5.4.16.19971016173333.2467d754_at_friko.onet.pl>...

>Czesc.
>Nie macie sie co tak podniecac i generalizowac. Korzystam z tego numeru we
>Wroclawiu kilka razy dziennnie i moze raz na 3 m-ce trafil mi sie nr
zajety,
>a modem ktorego uzywam zawsze sie laczy z maksymalna predkoscia (chociaz
>tylko 28800).

To tylko dlatego ze zamontowali we Wroclawiu w maju dodatkowe 60 modemów.
Do maja z 40 modemami trafienie na wolna linie wymagalo okolo poludnia
czasem i godziny wydzwaniania.
Co do predkosci transmisji - zgoda, na Sportsterze mam 31200, a przez
stara centrale nawet 33600,
ale tylko na lokalnych laczach, przez miedzymiastowa (spoza Wroclawia)
nie jest juz tak dobrze.
Chociaz, co mi z duzej predkosci, skoro transfer czasem i tak nie
przekracza 1kbajt/sek
(2MBitowe lacze do Warszawy!)

Artek