Niespodziewany reboot

Autor: Joanna Hrynkiewicz (csg454_at_wing.rug.nl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 12:28:36 MET DST

Witam,

Czy moze mi ktos przystepnie wytlumaczyc, dlaczego od pewnego czasu
pecet resetuje mi sie bez ostrzezenia prz bardziej 'pamieciozernych'
aplikacjach (a czasem nawet tuz po wladowaniu windy) ?

Nie zmienialam zadnej konfiguracji, a mimo to nagle w biosie wlaczyla mi
sie opcja 'auto-detect' przy HDD. Co sie dzieje ???
{UFO ostatnio nie lataja w poblizu, wiec to cos innego ;-)) )

pomozcie ...

  ) _          JOANNA Hrynkiewicz          __________>___
 ( (_)       ( csg454_at_wing.rug.nl )           ___________>