Re: Linia telefoniczna i podanie o modem

Autor: Toczek (Toczek_at_AntySpam.kki.net.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 10:53:58 MET DST

On Wed, 15 Oct 1997 18:42:59 GMT, kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl (Krzysiek
Mazur) wrote:

>Witam wszystkich,
>
>Może to trochę bardziej do pl.misc.telefonia, ale może ktoś tu prędzej
>odpowie. Właśnie dostałem piękne pismo że moja ulubiona firma
>zainstaluje mi drugi telefon (czekałem 10 dni, kurcze prawie jak w
>Londynie - tam 1 dzień :-))). W związku z tym mam pytanie - podobno w
>Gdyni na centrali cyfrowej na jednym kablu idzie większa liczba rozmów
>i przez to połączenia modemowe są nie za bardzo (sorry za lamerstwo
>ale nie jestem zbyt "techniczny").

Sprawa polega na obcinaniu pewnych czestotliwosci - tez nie jestem
calkiem zorientowany w technikaliach tematu, ale fakt jest stwierdzony
- centrala cyfrowa obcina pewne (bodajze gorne) czestotliwosci
wykorzystywane przy transmisjach 33600.

>Ponoć trzeba złożyć dodatkowy wniosek przy instalacji, że na linii
>będzie używany modem, kosztuje to parę złotych i wtedy wszystko jest
>gut. Pani z BOK-u nie miała pojęcia o czym mówię. Ktoś już chyba na
>tej liście kiedyś o tym wspominał.

Podanie jest podaniem i polega na tym, ze Ty mowisz co chcesz otrzymac
i jesli to mozliwe to technikalia Cie nie interesuja. Wazne jest, zeby
trafilo do odpowiedniej (czyt. znajacej temat) osoby. Polecam Ci
telefon do dzialu odbslugi, ale zajmujacego sie komertelem - mam z
nimi zwiazane dobre wspomnienia, najczesciej spotykalem tam ludzi
przytomnych i znajacych temat, pare razy zdazylo mi sie, ze pomogli mi
w sytuacjach zwiazanych ze zwyklymi liniami (fakt, ze reprezentowalem
sporego klienta komerteli, wiec mialem sie czym podeprzec, a Ty
bedziesz musial kombinowac :)
Daj znac, co z tego dalej wyniknie.

Pozdrowionka

--