Linia telefoniczna i podanie o modem

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 20:42:59 MET DST

Witam wszystkich,

Może to trochę bardziej do pl.misc.telefonia, ale może ktoś tu prędzej
odpowie. Właśnie dostałem piękne pismo że moja ulubiona firma
zainstaluje mi drugi telefon (czekałem 10 dni, kurcze prawie jak w
Londynie - tam 1 dzień :-))). W związku z tym mam pytanie - podobno w
Gdyni na centrali cyfrowej na jednym kablu idzie większa liczba rozmów
i przez to połączenia modemowe są nie za bardzo (sorry za lamerstwo
ale nie jestem zbyt "techniczny").

Ponoć trzeba złożyć dodatkowy wniosek przy instalacji, że na linii
będzie używany modem, kosztuje to parę złotych i wtedy wszystko jest
gut. Pani z BOK-u nie miała pojęcia o czym mówię. Ktoś już chyba na
tej liście kiedyś o tym wspominał.

Czy ktoś może mi wyjaśnić jak takie podanie się składa?

Pozdrawiam,
Krzysiek

--
   K r z y s z t o f   M a z u r