Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 16 Oct 1997 - 03:23:11 MET DST

On Wed, 15 Oct 1997 14:03:58 GMT, zbiru_at_silesia.pik-net.pl (Jaroslaw

>BTW, mam konstruktywna propozycje. Moze warto byloby zebrac wszystkie
>udogodnienia i niedociagniecia MacOS i Win95,98 i zebrac w formie
>jakiejs listy, ktora by sie podeslalo do tworcow oprogramowania
>systemowego. W koncu chodzi o to, aby na komputerze pracowalo sie
>prosto i przyjemnie bez wzgledu na to, co ma pod blacha.

He, he - chyba daremny trud. Przekonac MS ..... musialby tam ktos
madry siedziec, a gdyby siedzial, to nie byloby potrzeby spisywania
listy :-)

No i spisywanie "10 tys moich zastrzezen do NT4.0" troche potrwa.
A pewnie juz ktos pracuje na 6.0, i kupe roboty niz czytanie listow.

W zasadzie to chetnie spisze pare uwag codziennie i wysle.
Doswiadczenie uczy ze 1000 listow ma znacznie wiekszy skutek niz
jeden. Tylko ... gdzie je wyslac?

J.