Re: HP czy EPSON

Autor: P_at_WEL
Data: Wed 15 Oct 1997 - 19:58:52 MET DST

 Gdzieś ty to wszystko widział specu, rozsiewasz jak wszyscy (ktorzy
zazdroszca epsonowi jakosci) plotki.
Mam ja juz jakis czas i nie narzekam, a przd kupnem slyszalem teksty tego
typu ze: tydzien nie bedziesz drukowal to zaschnie ci glowica i do wymiany a
stala nieraz 2 tygodnienie uzywana i jest ok.
Te bzdurne gadanie ze Epson sie zapycha i jest powolny to tylko ZADROŚĆ.
Wcale nie mówie ze HP to gówno, HP tez jest dobrym sprzętem ale jesli
chodzi o jakosc to Epson go bije, w szybkosci to moze Epson jest wolniejszy,
ale co z tego, jesli chodzi ci tylko o drukarke do domu, co za roznica ze
wydrukuje ona o 1 kartke wolniej od HP.
P_at_WEL
koRnac_at_su.onet.pl
ICQ 2116898

chester napisał(a) w artykule <34434EA4.18242578_at_kki.net.pl>...