Re: HP czy EPSON

Autor: Piotr Mikulski (mikulski_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 21 Oct 1997 - 13:41:42 MET DST

Czesc!

In pl.comp.pecet P_at_WEL <koRnac_at_su.onet.pl> wrote:

> Mam ja juz jakis czas i nie narzekam, a przd kupnem slyszalem teksty tego
> typu ze: tydzien nie bedziesz drukowal to zaschnie ci glowica i do wymiany a
> stala nieraz 2 tygodnienie uzywana i jest ok.
> Te bzdurne gadanie ze Epson sie zapycha i jest powolny to tylko ZADROŚĆ.

Ja swojego Stylusa IIs zostawilem na dwa miesiace (wakacje) i po
przyjezdzie nie mialem NAJMNIEJSZYCH klopotow z jakoscia druku.

EPSON rulez!

miklosz

--
Peter Mikulski, SQ9DXY             | e-mail: mikulski_at_rexio.uci.agh.edu.pl
University of Mining and Metalurgy | HP: http://ibm.uci.agh.edu.pl/~mikulski