Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 14:13:30 MET DST

On Wed, 15 Oct 1997 11:36:43 GMT, Jaroslaw Zabiello <zbiru_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

>Guzik prawda. Mac zapisujac na dyskietke zawsze ja weryfikuje i daje o
>w iele wieksza gwarancje tego, ze dysk zostal poprawnie zapisany.

Jakie to mile, ze ten macintosh jest madrzejszy ode mnie - ja mam pudelko z
hiper-pewnymi dyskietkami ktore mnie nigdy nie zawiodly... kopiuje na nie
wlasnie wielowolumenowe RAR-y...
Jak nawet jest zwalone, to zwykle RAR odzyska (kompresuje z "-rr")...
natomiast jesli mu sie to nie uda, to ten fragment zbioru gdzie padlo (ten i
tylko ten fragment) sciagam sobie w pare minut przez modem i jest ok.

A poza tym, to to kopiowanie ze sprawdzaniem trwa na macintoshu duzo dluzej
niz analogiczna operacja na pececie.

>prawie zawsze ktory zbior jest do d... Najlepiej gdy bedzie to seria
>dyskietek z programu kompresujacego z podzialem na dyski. Wtedy masz
>wszystko do kitu.

Jak wynika z powyzszego, niekoniecznie.

>Pomijam juz idiotyzm w stylu kopiowanie przez peceta danych i
>niepowodzenie po paru minutach z powodu tego, ze zabraklo... 2 KB.

Czego Ty uzywasz? NC? Trudno sie mowi...

>Mac po prostu zanim zacznie kopiowac sprawdza czy sie zmiesci. Taka

DN tez...

>prosta rzecz a cieszy. Az dziwne, ze do tej pory tego nie poprawiona w
>Windzie.

No coz, jak ktos uzywa windy, to jego problem...

>Jest tez wiecej takich usprawnien na Macu, ktore juz dawno
>moglyby znalezc sie w pecetach.

Na przyklad "Program (nieznany) zakonczyl prace, poniewaz wystapil blad 1"?
:)

Wiem, windoza odstawia lepsze numery... tylko co mnie obchodza numery
windozy? :)

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)6455787|