Karta muzyczna Guillemot Home Studio 64

Autor: Robert Kolud (robert_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 14:10:57 MET DST

Czesc
 Czy ktos uzywal karty o nazwie Home Studio 64, firmy Guillemot? Chcialbym
zakupic cos w tym stylu ale nie wiem czy warto. Jesli ktos tej karty
uzywa(l) to prosze o
komentarz na jej temat.
Chodzi mi o karte do zastosowan polprofesjonalnych, a konkretnie do
tworzenia wlasnej muzyki midi + audio (gitara). Najpierw myslalem nad AWE
64 Gold, ale nie wiem czy to akurat najlepszy wybor. Zaleta AWE jest
napewno fakt ze mozna sciagac brzmienia z internetu, lecz zalezy mi tez na
dobra praca ze sladami audio.
A poza tym to gdzie mozna w ogole kupic karte Home Studio Pro 64?

Robert