Re: HP czy EPSON

Autor: Wookie (wookie_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 09:51:21 MET DST

>Jako sprzedawca HP polecam Ci.... Epsona. ;)))))

He, he. Sam fakt, ze sprzedajesz HP wyjasnia dalsza tresc listu.
Poprostu nalezy to rozumiec, ze EPSON to gowno totalne, ktore zepsuje
sie przy pierwszej wymianie glowicy i w ogole to pomylka, i cud ze
dziala.

> Kup, kup.
> To drukareczka drukująca w technologii PIEZO. Głowica jest niewymienna. Oszczedzisz na tuszu Pelikana czy Basfa....

O Basfie i Pelikanie nie slyszalem, ale uzywam tuszu jeszcze innej firmy
(zapomnialem jakiej), i drukarka jak narazie dziala (juz 4 pojemniki
zuzylem). O tym, ze glowica do wymiany na pewno wyczytales z instrukcji,
lub od sprzedawcow Epsona, ktorzy z przyczyn oczywistych nie moga
polecac tuszow innych firm. HP tez definitywnie zabrania napelniania
glowic, a moj brat tak juz robi od paru lat i jak na razie nie mial
problemow.

> Wyciągniesz stary, przez tydzień nie dostaniesz nowego, zaschną dysze
> i....

W instrukcji jest jak wol napisane, ze nie wyciaga sie starego jesli nie
masz nowego. Jesli bedzies przestrzegal tej prostej zasady to nic sie
nie stanie. Poza tym ta drukarka informuje swojego uzytkownika o braku
tuszu, a HP ma coraz gorsze wydruki, az w koncu stwierdzasz, ze trzeba
wymienic tusz.

> głowica do wymiany.
> Głowica nie podlega gwarancji (sic) jest materiałem eksploatacyjnym,
> więc
> za każdym razem zabulisz z własnej kieszonki - jakieś 200 PLN koszt
> głowicy + wymiana + VAT :)))))).
> Tzn 200 + VAT.

ROTFL. Rozumiem, ze kazda wymiana tuszu to w twoim rozumieniu wymiana
glowicy. Chyba za bardzo przyzwyczailes sie do HP.

A predkosc wydrukow - kolego, przy wspomnianym wiadrze kawy HP wydrukuje
powiedzmy 100 kartek a EPSON 90. Czy jest to powod do jakis kompleksow ?
Za to jakosc druku zdecydowanie lepsza na EPSONIE.