Re: HP czy EPSON

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 12:36:07 MET DST

On Wed, 15 Oct 1997, Wookie wrote:

> W instrukcji jest jak wol napisane, ze nie wyciaga sie starego jesli nie
> masz nowego. Jesli bedzies przestrzegal tej prostej zasady to nic sie
> nie stanie. Poza tym ta drukarka informuje swojego uzytkownika o braku
> tuszu, a HP ma coraz gorsze wydruki, az w koncu stwierdzasz, ze trzeba
> wymienic tusz.

O to jakas nowosc - od kiedy to atramentowki stopniowo traca jakosc
wydruku wraz z konczacym sie atramentem ? Mozesz mi to jakos logicznie
wytlumaczyc ? Jak dla mnie wydruk sie po prostu urywa w momencie kiedy
zbiornik jest pusty a tak to ejst calyc zas taki sam.

> ROTFL. Rozumiem, ze kazda wymiana tuszu to w twoim rozumieniu wymiana
> glowicy. Chyba za bardzo przyzwyczailes sie do HP.

Niekoniecznie, ale kazda NIEUMIEJETNA ( czytaj przez niedoswiadczonego
uzytkownika zrobiona ) wymiana tuszu wiaze sie z niebezpieczenstwem
zapchania glowicy. Nie zapominaj, ze nie kazdy zielony w komputerach od
razu targa instrukcje i czyta od dechy do dechy jeszcze w dodatku to
rozumiejac.

> A predkosc wydrukow - kolego, przy wspomnianym wiadrze kawy HP wydrukuje
> powiedzmy 100 kartek a EPSON 90. Czy jest to powod do jakis kompleksow ?
> Za to jakosc druku zdecydowanie lepsza na EPSONIE.

Nie, roznica jest znacznie wieksza. Epson w czarno-bialym, jest ok. 2 razy
wolniejszy, kolr - 4 razy.

                                                                Jurand