Re: HP czy EPSON

Autor: Adam Plaszczyca (trzypion_at_micros.micros.com.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 06:28:34 MET DST

chester <chester_at_kki.net.pl> napisał(a)

>'>'Jako sprzedawca HP polecam Ci.... Epsona. ;)))))
>'>'Kup, kup.
>'>'To drukareczka drukująca w technologii PIEZO. Głowica jest niewymienna.
>'>'Zmienisz tusz, oszczędzisz kupując Pelikana, albo Basfa i... Głowica do
>'>'wymiany.
Nie kupisz :-))) Ani Pelikan, ani BASF NIE PRODUKUJE tuszu do Stylusa.
Boją się po prostu.

>'>'Wyciągniesz stary, przez tydzień nie dostaniesz nowego, zaschną dysze
>'>'i....
>'>'głowica do wymiany.
W instrukcji jak wół pisze, że NIE WOLNO wyciąggać cartridge'a jeżeli nie
ma sie nowego pod ręką. Mimi to wyciągnąłem. A potem podstawiłem watę
nasączoną spirytusem i drukuje (dziwne, nie?)

>'>'Głowica nie podlega gwarancji (sic) jest materiałem eksploatacyjnym,
>'>'więc
>'>'za każdym razem zabulisz z własnej kieszonki - jakieś 200 PLN koszt
>'>'głowicy + wymiana + VAT :)))))).
>'>'Tzn 200 + VAT.
Czyli mniej więcej tyle ile kosztują dwie wymienne głowice do HP. Tylko że
w HP MUSISZ je wymienić. W epsonie wytrzymują kilka lat

>'>'Kup EPSONA Stylusa - szybciej splajtuje - w wielkim Stylu(s).

>'>'Polecam też wyniki finansowe firm - producentów drukarek za 1995 i 1996
>'>'rok.

A ja polecam obejrzenie jakości wydruków.

>'>'Nie zapomnij o wiadrze kawy czekając na wydruk :))
To główni przy HP. Akurat tak się składa, ze mam HP DJ 800 obok Stylusa
Color. I jakoś stylus działa szybciej,ładniejsze wydruki daje i sie nie
pier%^&&& co 10 minut.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (48 12) 6479765