Re: komputer dla szamanow

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 20:09:01 MET DST

Witam

chester <chester_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<34433BD1.75D3E5E7_at_kki.net.pl>...

Zgadza się. Ja właśnie zmierzam do tego (może niezbyt jasno to ująłem),
że typowy/dowolny komputer w pierwszym rzędzie powinien coś liczyć,
przechowywać, a od czasu w razie takiej potrzeby (wymiana - dodanie
nowego komponenta) powinien sam się konfigurować.
Nie wiem jak inni ale ja znam wielu takich, którzy mając peceta nie
robią na nim nic - zmieniają tylko różne ustawienia, sprawdzają to
programami testującymi, porównują z innymi i ... zaczynają od
początku.

Jeżeli po zakończeniu instalacji działają tak samo to faktycznie system
A jest lepszy.

==     MACIEK   ------->   Krakow     ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==