Re: Haslo do AMIBIOS - pilnie!

Autor: Maciej Wyczawski (maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 20:08:59 MET DST

Witam

Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule

> Nie jestem pewien, ale sprobuj duzymi literami AMI
>
> --
>
> Pozdrowienia
>
> Andrzej Popowski

Jak Ty sobie to wyobrażasz, że w 1994-5 roku wszyscy zakładali takie
same hasła?

Jest to nieporozumienie bo każdy może wprowadzić dowolne hasło którego
nikt nie zna. Jest hasło domyślne, które zaczyna "działać" gdy ktoś
wybierze "chroń hasłem" ale hasła nie wprowadzi i wyjdzie z zapisem
biosu. W Twoim wypadku, ten ktoś wprowadził swoje.
== MACIEK -------> Krakow ==
== maciekw.dumb.iinf.polsl.gliwice.pl ==