Re: Haslo do AMIBIOS - pilnie!

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Oct 1997 - 13:27:53 MET DST

Maciej Wyczawski <maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bcd8c5$b9c84cc0$LocalHost_at_mw>...
> Witam
>
> Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> napisał(a) w artykule

> Jak Ty sobie to wyobrażasz, że w 1994-5 roku wszyscy zakładali takie
> same hasła?

Wyobrazam sobie, ze producent zastosowal domyslne haslo, aby zaoszczedzic
administratorowi klopotu z rozkrecaniem obudowy. Nie we wszystkich BIOSach
to jest, ale czasami dziala.

--
Pozdrowienia
Andrzej Popowski