Re: WSin95 zabija HD !

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 09:45:51 MET DST

jokey wrote:

> Prawie 18MB uszkodzone, wszystkie klastry uszkodzone
> wystepuja raczej obok siebie, w poczatkowch sektorach HD :(((( Mam nadzieje
> ,ze to starczy i ktos mi wreszcie pomoze. Przypominam wirusow nie mialem,
> sprawdzalem.
> HD NEC 2.1GB kupiony z kompem w ostatni dzien kwietnia b.r., ale bez windy
> wiec chyba nie moge reklamowac :(((( ?
>
> o ile mozna to odp. prosze na jokey_at_polbox.com
>
> Dzieki ! Cze !

  Rozumiem, ze Masz po prostu bad sectory? Jezeli tak to po pierwsze nie mogly
zrobic ich windowsy, po drugie zamiast bawic sie w reanimacje (moze pomoc
formatowanie niskopoziomowe, ale nie ma gwarancji, ze znowu w krotkim czasie
sie nie pojawia), skoro dysk na gwarancji, powinienes reklamowac go u
sprzedawcy.
Fakt, ze w czasie dzialania jakiegos oprogramowania pada mechanicznie dysk, nie
upowaznia do twierdzenia, ze to oprogramowanie ten dysk uszkodzilo - nie ma
takiej mozliwosci - musiales miec po prostu wadliwy egzemplarz.

Pozdrawiam,

Marek