Re: WSin95 zabija HD !

Autor: jokey (jokey_at_polbox.com)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 16:33:01 MET DST

Marek Lang <marek_lang_at_elektrim.pl> napisał(a) w artykule
<344204BD.E7CC5418_at_elektrim.pl>...

> Moze na poczatek napisz w jakiz to sposob WIN95 porobil Ci "bad sectory"
> jaki to dysk (rozmiar, nazwa producenta itp.).
>
> Marek

 Jesli to cos pomoze to chetnie, ale widze ,ze ciezko tu o zwykla rade :(
 To bylo tak. Moj pececik 166mmx z 32MB sluzyl mi tego dnia do tworzenia
nowych www. Mialem naraz odpalone chyba trzy programy graficzne i po jakims
czasie (3-4h)dalo sie zauwazyc ,ze wszystko gwaltownie zwolnilo, restet !
pomyslalem i wybralem "Uruchom komputer ponownie" Ale komp nie chcial ,a
dokladniej winda nie chciala kompa zrestartowac :( Czekam czekam i nic, a w
radiu leciala fajna muzyczka(wbrew pozorom istotny szczegol, nie slyszalem
HD), zerknolem pod stol, gdzie obok kosza na smieci stoi moj pc :))) Dioda
HD nie palila sie (przynajmniej przez te 3s jak na nia patrzylem) wiec
wcisnolem reset na obudowie i czekam. Wyskakuje napisik "Uruchamianie
systemu W95" i stoi. Normale w OSR2 jak sie wejdzie do dosa przez F4,
wlozylem dysk startowy ,restart ,wpisalem "sys c:" zgodnie z tym co pisza
na polskich stronach microsoftu ,znowu reset i . . . nic. Wtedy sie
zdenerwowalem, wrzucilem dyskietke i przyctapilem do czystki na C: ale po
chwili okazalo sie ,ze wiekaszosc moich plikow MP3 jest uszkodzona :(((( No
i sie 2 raz zdenerwowalem. Postanowilem sformatowac C: ,ale nie dalo rady
przerywal przy 5%, podzelilem dysk fdiskiem inaczej. D: i F: poszlo
spokojnie ale C: znowu nie. Sprobowalem zalozyc FAT32 na C: tez bez skutku
,zwyczjnie przerywal formatowanie. Podzielilem wiec HD tak jak byl na
pocztaku, ale nie moglem zalozyc dosa na C:, bo nie moglem jej sformatowac,
d: dzialala. Pomogl mi NU for Dos, nie wiem czym to zrobilem ale mialem C:
taka jak na pocztaku (uszkodzone pliki). Moglem wreszcie znowu zainstalowac
tego morderce W95, musialem przeciez sie kogos w sieci spytac jak to
naprawic, no i wogole bez Internetu to bylo jakos dziwnie ;) Odpalilem pod
win95 NU for W95 i przejechalem C: disk doctorem. Po kilku godzinach
wyswietlil rezultat > Prawie 18MB uszkodzone, wszystkie klastry uszkodzone
wystepuja raczej obok siebie, w poczatkowch sektorach HD :(((( Mam nadzieje
,ze to starczy i ktos mi wreszcie pomoze. Przypominam wirusow nie mialem,
sprawdzalem.
 HD NEC 2.1GB kupiony z kompem w ostatni dzien kwietnia b.r., ale bez windy
wiec chyba nie moge reklamowac :(((( ?

o ile mozna to odp. prosze na jokey_at_polbox.com

Dzieki ! Cze !