Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: wieslaw kujda (hf.wxk_at_forsythe.stanford.edu)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 05:53:55 MET DST

 (Wojtek Rypniewski) wrote:

>Albo kup sobie Macintosha.

Kupilem, i jestem zadowolony. Mam jednak maly problem, otoz
(kto wie, moze znowu jakis tam Tamtensad, albo Naszsad zaczal
manipulowac na laczach) nie moge "reload" ilosci artykulow...
Ilekroc wlaczam sie przez Netscape na CePowo to liczba wzrasta:
doszlo do ponad 5,000. Niby to nie zmniejsza szybkosci przeplywu
informacji, ale taki maly brak kontroli... poprostu po Wojtkowemu:
dziewiczy...

Blagam po katolicku po pomoc; czyli za Pan Bog...

WWK