Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 20:48:30 MET DST

In pl.comp.pecet Leszek Kleczkowski <leszek_at_sun.fysbot.umu.se> wrote:
: Panie Jonaszu, ja biolog a nie komputerowiec. Normalnie formatuje puste
: dyskietki, ale wczoraj cos mnie podkusilo, by zreformatowac jakas
: wypelniona juz dyskietke. Czyz nie powinno w odpowiedzi byc wytluszczone
: ALERT, TO ALL COMPUTER MORONS (99% population) - YOU WILL LOSE EVERYTHING,
: COMPRENDE?!!!

Ja sie powtorze: ktory to dos?

Zrob to jeszcze raz i napisz jaki jest komunikat.
Zaloze sie ze wytluszczony [TZN. DUZYMI LITERAMI] ZE STRACISZ
WSZYSTKIE SWOJE DANE.

J.