Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 22:42:21 MET DST

On 13 Oct 1997 15:10:23 GMT, leszek_at_sun.fysbot.umu.se (Leszek
Kleczkowski) wrote:

>Inst.Maszyn Matemat. (imasmat_at_warman.com.pl) wrote:
>: Leszek Kleczkowski (leszek_at_sun.fysbot.umu.se) wrote:
>: : Zamiast "format a:", napisalem "format c:" - kazdemu moze sie zdarzyc,
>: : nie? Komputer grzecznie zapytal, czy jestem pewien co robie, napisalem,
>: : ze tak. Po czym ukazala sie wiadomosc, ze zawartosc mojego trwalego dysku
Ciach!
>ile razy w zyciu danego komputera wymagane jest wywalenie wszystkiego z
>twardego dysku??? (prosze pamietac o mnie, gdy ktos wystapi o patent!)

Raz na 3 miesiace w przypadku duzego przemialu programow dla W95
niestety.

Nie chce bynajmniej Panu ublizac, ale praca przy obsludze komputerkow
w sporej firmie nauczyla mnie, ze 90% problemow wynika wlasnie z
bezmyslnosci - nie niewiedzy - uzytkownikow. Zadna awaria nie jest w
stanie tak Pana skaleczyc, jak Pan moze samemu to sobie zrobic, a
jedynym rozwiazaniem jest NAJPIERW sie zastanowic, nie bezmyslnie
klepac Y/Enter Y/Enter...
Jak to mawial znajomy programista "Z obowiazku myslenia zwalnia tylko
brak glowy" :-)))
Pozdrawiam