WAV i dejittering

Autor: Jakub Kohut (kohutj_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 20:52:13 MET DST

Witam,

Moj Philips 12x nie obsluguje "instrukcji Read Long" (tak to sie chyba
nazywa), stad duze problemy ze zrzutem sciezek audio do WAV-ow. Jedyny
program w moim posiadaniu, ktoremu udaje sie cokolwiek zdzialac (ale tylko
z CD-DA ale juz nie z np. sciezkami audio z gier) jest DOSowy CDGRABP.
Program wykorzystuje dejittering i na moje ucho dzwiek jest bez
znieksztalcen.
Jak Koledzy mysla, czy zdejitterowane audio jest czystym dzwiekiem
cyfrowym, czy tez sa jakies znieksztalcenia, przeze mnie nie uchwycone?

Pozdrawiam

--
Jakub Kohut
kohutj_at_wizard.ae.krakow.pl