Re: Potepiam programistow peceta!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 18:37:13 MET DST

In pl.comp.pecet Inst.Maszyn Matemat. <imasmat_at_warman.com.pl> wrote:
: Leszek Kleczkowski (leszek_at_sun.fysbot.umu.se) wrote:
: : Zamiast "format a:", napisalem "format c:" - kazdemu moze sie zdarzyc,
: : nie? Komputer grzecznie zapytal, czy jestem pewien co robie, napisalem,
: : ze tak. Po czym ukazala sie wiadomosc, ze zawartosc mojego trwalego dysku

: Zapytal grzecznie i tylko raz, i bardzo slusznie, Panie Leszku.
: Gdyby zapytal drugi raz, to doprawdy byloby juz niegrzeczne, bo
: oznaczaloby, ze komputer watpi w Pana decyzje. On potraktowal
: Pana z pelna atencja i chwala mu za to. :-)

No coz - zawsze twierdzilem ze ten dialog powinien wygladac tak:
-Format a:
-czy na pewnoe chcesz sformatowac dyskietke?
-yes
-Wszystkie dane na dyskietce zostana stracone, kontunuowac?
-yes
-Czy jestes absolutnie pewny ze chcesz sformatowac dyskietke i
  stracic wszystkie dane?
-yes.
-To dlaczego glupolu zabezpieczyles dyskietke przed zapisem?
 c:>

:-)

J.