Re: Filtr monitorowy

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 13 Oct 1997 - 02:13:40 MET DST

On 12 Oct 1997 11:42:37 GMT, "Maciej Wyczawski"
<maciekw_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Zostałem zmuszony przez los do kupna monitora (poprzedni - kaput).
>Ponieważ nie dysponowałem kasš więc wybrałem najtańszy (800.-) a
>mianowicie MTC 15'. Ten skrót to ja tłumaczę Monitor Tani Color.
>Obraz nie najgorszy ale ma jednš przykrš wadę. Promieniuje jak jasna
>cholera. Po ok. 4 godz. łzy lejš się ciurkiem.

Ty jednak popatrz dokladnie na ten obraz - monitor ktory tak
promieniuje to nie przeszedlby zadnych badan. Zreszta - takich
kineskopow przeciez juz nikt na swiecie nie robi. A jak z
elektryzowaniem ekranu?

>Czy ktoœ z Szanownych nie posiada zbędnego - nie używanego filtru (nie
>siatki) i nie zechciałby odsprzedać po niskiej cenie

Przejdz sie po sklepikach. Z doswiadczenia wiem ze jest masa
taniutkich filtrow czekajacych na naiwnych lub wlasciciela co musi
kupic pracowniczce dobre samopoczucie.
Cena w hurcie jest niska, w detalu ... no coz - towar czeka na
naiwnego. Wiec trzeba w sklepie bez klientow ponegocjowac z
wlascicielem cene.
Tylko uprzedzam ze to od szyby wiele sie nie rozni, wiec najpierw
sprobowalbym czy szyba lub okulary sprawy nie rozwiaza...

J.