Re: płacenie przez Internet kartš VISA

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 11 Oct 1997 - 17:31:24 MET DST

On Fri, 10 Oct 1997, ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak) wrote:
>Sprowadzajac dyskusje na ziemie - jedyne, czym ryzykuje sie
>przesylajac numer karty Internetem jest utrata tejze karty. [..]
>Oczywiscie jak juz
>ktos zacznie poslugiwac sie na dobre naszym numerem karty, to bank nie
>bedzie mial wyjscia i ja zablokuje - a ewentualne koszty wydania nowej
>karty obciaza oczywiscie posiadacza (nie upilnowal numeru).

Watpie. Po pierwsze sprawa bedzie dotyczyc tylko serwisow typowo
internetowych - wiec to nie problem banku a dostawcy.
Predzej sie dowiesz ze np firma Forte nie dostarczy Ci numeru
uaktywniajacego Agenta, bo juz maja piec zwrotow z tego numeru
karty :-)
Co do kosztow ... tez bym nie dal glowy. Pamietaj ze zachodni
uzytkownik zostawia ten numer w kilku miejscach dziennie, wiec trudno
mowic o pilnowaniu. Wiec problematyczne jest czy klient sie zgodzi
zaplacic.

J.