Re: !POMOCY!stracilem BIOS!

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Fri 10 Oct 1997 - 11:05:42 MET DST

Znajdz kogos z programatorem pamieci EEPROM. Lub podmien
BIOS z identycznej plyty.
Ja zrobilem to w sposób nastepujacy (aczkolwiek nie polacam
nasladownictwa i nie ponosze odpowiedzialnosci za ewentualne skutki):
wystartowalem inna plyte (musi miec BIOS Shadow) wyjalem
oryginalny BIOS (za pierwszym razem doszlo do zwarcia), wlozylem
ten uszkodzony i zaprogramowalem.

--
Pozdrawiam
Jacek Kalucki