Re: płacenie przez Internet kartą VISA

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:04:43 MET DST

czarekk_at_polbox.com (Czarek Krzesinski) wrote:

>Witam,

>Moje trzy grosze do dyskusji.

>Cos mnie kiedys podkusilo i zakupilem ksiazke w znanej ksiegarni
>amazon.com. Formularz jest OK, maja specjalny serwer o zwiekszonym
>poziomie bezpieczenstwa (czy cos takiego), transmisja byla szyfrowana
>(spod Netscape 3.0), numer karty (MasterCard wydana przez PKO SA) byl

Na ogol towary zakupione przy pomocy Visa sa tak lub owak
ubezpieczone. Nalezy skontaktowac sie z bankiem ktory wystawil karte i
zlozyc zazalenie ze nastapilo "wyludzenie" - sciagnieto z karty
pieniadze a nie dostarczono towaru - i zazadac uniewaznienia
tranzakcji i zwrotu oieniedzy. Nalezy rowniez zawiadomic Amazon o
problemie. Bank natychmiast zazada od Amazona zwrotu pieniedzy co
spwoduje rozne akcje. Przyjemna strona zamawiania towaroe przy pomocy
karty kredytowej jest wlasnie mozliwosc reklamacji, czego na ogol nie
ma przy placeniu gotowka lub czekiem.

Jest Web page na temat kart kredytowych i praw konsumenta. Jak znajde
pointer to dam znac. generalna zasada - REKLAMOWAC NATYCHMIAST.

Niestety, na Poczte Polska nie ma metody... Kazdy list grubszy niz
jedna kartka poapieru gdzies sie "zapodziewa"...

Andrzej Lewandowski