Re: Szmatlawy PCKurier [HP6L]

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 13:03:14 MET DST

KaPeS <chris_at_use.com.pl> wrote:
: chcialbym zwrocic uwage na pare spraw:
: 1. drukarki HP z serii L byly i sa przeiwdziane do uzyktu domowego przy
: malym obciazeniu a nie do pracy w biurze gdzie ladna ale glupiutka
: sekretarka potrawfi w ciagu dnia przepuscic ryze papieru.

Szkoda ze nie jest to napisane na pudelku i w reklamach: uzywac
tylko do okazjonalnego druku..
I drugiego zastrzezenia: niezla pod warunkiem uzywania jedynie
z osobistym W95...

: 3. Drukarki 5L owszem wciagaja papier o ile jest to papier zlej jakosci

Tylko widzisz - II nie ma problemu z papierem, III nie ma problemu,
4 nie maja problemu - tylko 5 maja..

: - u mojego klienta byla wlasnie taka sytuacja - po zmianie papieru, ta
: przypadlosc drukarki zniknela, klient firma prawnicza drukuje sporo - ale
: to ich sprawa ze nie chcieli kupic 6P.

Myslisz ze 6P nie miala by problemow z tym papierem?

: 4. Jezeli uzytkownik dokladnie przeczyta i zastosuje sie do instrukcji
: obslugi to bedzie szczesliwym posiadaczem drukarek HP -

Powiedz mi jak zaprogramowac w tej drukarce na stale ze domyslnie
ma byc strona kodowa Mazowii, CP850 czy ISO8859-2 - dowolne, byle
z polskimi literami. :-)

J.