Re: Sterowniki do Usr33600 dla NT4

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 02:18:29 MET DST

> Skąd wziąść subj? Na serwerze usr-3com nic nie mogłem znaleźć.

Zawsze mnie interesowalo po jakie licho sterowniki do modemu. Przypomina
mi to troche klientow, ktorzy kloca sie twierdzac, ze powinni otrzymac
dyskietke do monitora i klawiatury z driverem do Win95... Przeciez
powszechnie wiadomo, ze taki normalny modem, bez wydziwiasow, wisi sobie
na standardowym porcie COM, i standardowo odpowiada na polecenia Hayesa, z
ktorych podstawowe sa standardowe, a niepodstawowe opisane w dokumentacji.
Wystarczy na ogol AT&F, AT&F2 czy inny podobny string i taki modem
zwyczajnie dziala. Co ciekawe, wiekszosc "firmowych" ustawien dla
konkretnych modeli modemow nie dziala, badz jest wysoce nieoptylana
(polowa sterowniko nie oferuje np. majwyzszych predkosci portu COM - 57k5
i 115k2 - konia z rzedem temu kto powie jaki to ma sens i dlaczego tak
jest).

karpio