Sterowniki do Usr33600 dla NT4

Autor: Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Thu 09 Oct 1997 - 19:42:06 MET DST

On 1997-10-09 karpio said:

>ciekawe, wiekszosc "firmowych" ustawien dla konkretnych modeli
>modemow nie dziala, badz jest wysoce nieoptylana (polowa sterowniko
>nie oferuje np. majwyzszych predkosci portu COM - 57k5 i 115k2 -
>konia z rzedem temu kto powie jaki to ma sens i dlaczego tak jest).

Tez sie nad tym zastanawialem :-)))
Poniewaz uzywam modemow do roznych zastosowan
juz mnie to nie dziwi natomiast wqrza mnie
zachwycanie sie modemami majacymi fabryczna
konfiguracje "pod lamera" (wlozysz i dziala) choc
nie we wszystkich zastosowaniach jest to optymalne
ustawienie. Slyszalem o modemach, ktore po wyjeciu
z pudelka maja konfiguracje do pracy w trybie DUMB i
na dodatek synchronicznym :-(((.
Modem to nie jest urzadzenie dla calkowitego lamera
i trzeba wiedziec jak pod konkretna aplikacje go
skonfigurowac aby uzyskac najlepsze wyniki.
Oczywiscie zaraz odezwa sie zwolennicy modemow
"Windows compatible" :-((((( co mi sie zachciewa?
Zeby uczyc sie konfigurowac modemy? Jak sie przy
tym pracuje to trzeba umiec. Niedawno specjalisci
pewnej znanej firmy pytali mnie jaki mam problem z AIX
bo przeciez wystarczy modem wlaczyc w port RJ45 HUB'a
i po klopocie :-((((
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:Chmiel_at_ibmer.waw.pl
Fax: UNIPROJEKT Warszawa 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

`[1;31;41mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive