Re: tani router dla malej sieci

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 02:13:37 MET DST

> Na tej samej zasadzie ja mialbym takze sprzetowe routery na PC (bo
> to dedykowany kawalek sprzetu itd), sprzetowe serwery, itd.

Widziszm tylko takie cholerstwo CISCO bylo projektowane z mysla o
zastosowaniu jako router, i ni cholery np. do edycji textow nie bardzo sie
nadaje... Standardowy PC moze byc calkiem dobrym routerem (w firmie
stosujemy NW 3.12 jako router - chyba najlepsze istniejace rozwiazanie),
ale moze wykonywac takze inne rzeczy. Zreszta - to spor o nazewnictwo, a
wiec spor kompletnie bez sensu i o nic ;>

karpio