Re: Problem z Windows 95

Autor: Piotr Witczak (pwit_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 1997 - 22:43:37 MET DST

At 20:16 97-10-06 +0200, you wrote:
>Witam!
>
>Mam nastepujacy problem:
>
>Na komputerze w pracy w Windows 95 wyskakiwal mi notoryczny blad.
>Nie pomagalo przeinstalowywanie systemu.Postanowilem wiec zlikwidowac caly
katalog w ktorym byl W95 z poziomu DOSu i zainstalowac Winde od nowa.
>Nie moglem wykasowac paru plikow z polskimi literami w nazwie. Przy probie
ponownej instalacji wyskoczyl mi nastepujacy blad:

><< TWOJ KOMPUTER MA ZAINSTALOWANY SYSTEM OPERACYJNY. NIE
>MOZE BYC UAKTUALNIONY ZA POMOCA TEJ WERSJI INSTALACYJNEJ.
>MUSISZ MIEC UPGRADE WINDOWS 95 >>
>
>Zaznaczam, ze wersji upgrade nie posiadam. Co mozna zrobic
>aby ponownie zainstalowac system bez koniecznosci formatowania dysku
twardego?

>Pomocy!!!
>
>Tomecki

1. zmień nazwę katalogu z winda na innš
2. Winda przy instalacji szuka pliku win.com jeœli go znajdzie to wysyłany
jest ten komunikat, wystarczy go przemianować a instalacja pójdzie.

mnie pomogło pa pa