Re: TTF francais :))

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_wc.robobat.com)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 19:21:33 MET DST

Wojtek Krolik wrote:

> ------- Forwarded Message Follows -------
--[Tu ciach WIELKA kupe smiecia]--
Jak Ci sie udalo wyslac ten smiec na liste ???
Zrobiles to chyba jako Forward a nie Reply ??? ;-)
W moim adresie sa dwie niepotrzebne literki dla spamerów, :-P
wywal je, zeby mi odpisac poprawnie... ;-)
Postaraj sie tez bez potrzeby nie zmieniac nazwy watku, który ludzie
moga sledzic, _PLEASE_ ... ;-)

> W zasadzie kazdy system pracujacy ze strona kodowa na minimum 8 bitach
> (DOS i jego WINnakladki 3.x/95, OS/2, WIN NT ...) ma te literki z
> akcentami jakos zaimplementowane, zazwyczaj jako default.
>
> :)
> Gdyby rzecz byla tak prosta to bym nikomu glowy nie zawracal...
> ale niestety nie jest :(((((
   Nie rozumiem, postaraj sie sprecyzowac ... (wersja Windows, software,
nie daj Boze kombinacja M$Plus + M$Office 97 ...)
   Nigdy nie mialem problemów z francuskim, bo ten jezyk uzywa
standardowych ustawien zachodnich ...
Przy polskim jestem w stanie uwierzyc prawie we wszystko...

> Jesli jezdzisz winda, "francuskie" czcionki TTF masz juz zainstalowane
> jako Arial, Times New Roman (zwykle, _nie_CE_) itd (np. jesli masz
> czcionki Corela w wersji US lub innej zachodniej) ;-))
>
> Chodzi o to, ze niektore czyta np e' a e` i a` nie ....
> nawet ich nie rozroznia - wstawia te same robaczki ;)
  Czy uzyles slowa "czyta" w znaczeniu "otwiera plik z takimi literkami
i je wyswietla" czy "wyswietla wprowadzane znaki" ???
  Czy naprawde uzywasz dobrych ustawien, to, o czym mówisz wyglada,
jakbys tylko myslal, ze piszesz po francusku, a naprawde komputer ma cos
(klawiature, jezyk ...) zdefiniowane jako polskie (lub inne) i tak rodzi
sie kaszana ...
  Zakladam, ze same kombinacje klawiszy, których uzywasz do wprowadzania
literek sa poprawne ... ;-)
Sorry, ale z praktyki wiem, ze nie jest to ewidentne ... ;-)

Czy twoja siostra ma na imie Inez ???

Amitiés
GG

W moim adresie sa dwie niepotrzebne literki, wywal je, zeby odpisac ...

--
Grzegorz GRYC
=====