Re: TTF francais :))

Autor: Wojtek Krolik (KROLIK_at_mol.uj.edu.pl)
Data: Thu 09 Oct 1997 - 17:42:17 MET DST

Jak Ci sie udalo wyslac ten smiec na liste ???

Proste, odeslalem ci via lista to, co dostalem od MailDaemona gdy
wyslalem odp. na priva :)))

> W zasadzie kazdy system pracujacy ze strona kodowa na minimum 8 bitach
> (DOS i jego WINnakladki 3.x/95, OS/2, WIN NT ...) ma te literki z
> akcentami jakos zaimplementowane, zazwyczaj jako default.

W zasadzie sie zgadza, tylko ze Win 3.11 dla CE zamiast a` i e`
wstawia odpowiednio r` lub y` i nasze e, :((((
Przetestowalem ponad 100 roznych trzcionek, tzn. ttf, fon, WPfonts.
Pozmienialem wartosci "na chama" w win.ini i sys.ini dotyczace
klawiatury, kraju, jezyka. Nie pomoglo. PL fontow co prawda nie bylo,
ale FR tym bardziej :(((((((((((((.

  Czy uzyles slowa "czyta" w znaczeniu "otwiera plik z takimi literkami
i je wyswietla" czy "wyswietla wprowadzane znaki" ???

:)))
Wyswietla plik "francuski" a la fenetraise hehheeh tzn gubi a` i e`,
zachowuje a' i in. specyficzne (o^ i in.) W zaleznosci od czcionki
wstawia kwadracik albo r` albo y` :))))
WINGROZA

  Czy naprawde uzywasz dobrych ustawien, to, o czym mowisz wyglada,
jakbys tylko myslal, ze piszesz po francusku, a naprawde komputer ma cos
(klawiature, jezyk ...) zdefiniowane jako polskie (lub inne) i tak rodzi
sie kaszana ...
  Zakladam, ze same kombinacje klawiszy, ktorych uzywasz do wprowadzania
literek sa poprawne ... ;-)
Sorry, ale z praktyki wiem, ze nie jest to ewidentne ... ;-)

:)))))))))))))))))))))))
Pisanie to inna inszosc, na razie ucze WIN CZYTAC hehhehe

Czy twoja siostra ma na imie Inez ???

Bingo ;)

Amities
GG