Re: Prośba o opinię

Autor: Jarosław Siemiątkowski (srt_katowice_at_usa.net)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 17:57:03 MET DST

> Jednak po to są różne grupy komputerowe, a nie tylko pl.komputery, żeby
> ludzie, których takie rzeczy nie interesują, nie musieli tego ściągać i
> czytać. Wystarczyło to wysłać na pl.comp.pecet! Wyjątkowe są sytuacje, kiedy
> warto wysłać post na więcej niż jedną grupę - a co dopiero aż tyle...
>
> QRCZAK
> __("< Marcin Kowalczyk
> \__/ qrczak_at_knm.org.pl
> ^^ http://kki.net.pl/qrczak/
Witam

Doceniam rolę cenzorów publicznych w internecie ale jej nie przeceniam.
Za parę lat gdy internet stanie się bardziej popularnym medium i zaczną
z niego korzystać również ludzie o mniejszej wrażliwości i etyce , aby
sprostać swojemu zadaniu, będziesz zmuszony siedziś przed monitorem po
kilkanaście godzin .Odpisując na "spam" bądź e-maile trafiające do grup
comp. o treści: " psa rasy..sprzedzam", albo "samochód marki .. " itp.
Myślę że informacje tej treści można równie dobrze pozostawić samym
sobie.
Wracając do mojego spamu otrzymałem opinie od ludzi z wielu grup
dyskusyjnych comp. za które dziękuję również i ..comp.pecet ale nie
tylko. Utwierdza mnie w przekonaniu iż nie wyrządziełem nikomu krzywdy
narażając go na przeczytanie mojego maila .

--
Pozdrawiam
Jarek