Re: HDD FUJITSU

Autor: Wojciech Froelich (froelich_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 08:43:57 MET DST

Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl) wrote:
: > A to zescie mnie uspokoili, bo zamienilem sobie Seagate 1.7 na Fujitsu
: > 2.5 i kumpel powiedzial ze to bylo glupie posuniecie. Swoja droga mam do
:
: Ostatnio wzialem sobie do potestowania troche dyskow Fujitsu i szczerze
: mowiac mile sie rozczarowalem... Z 2.5G wyciagnalem ponad 7MB/s transferu,
: a czasy dostepu mial na poziomie 9/3ms (niestety track2track slaby). Sa
: wyraznie szybsze od np. Seagate ST3xxx (wszystkich), porownywalne z
: Caviorami np. WDC AC 21600H (niestety gorsze od nowszych WDkow). W sumie
: zdecydowalismy sie na wprowadzenie ich w miejsce Seagate-Connerowatych
: jako dyski do tanszych zestawow. Cos mi sie zdaje, ze to wcale nieglupie
: posuniecie ;>
:

Mnie tez uspokoila ta dyskusja, bo na dzien dobry wlozylem sobie do sprzetu
2,5 GB Fujitsu i przez jakis czas mnie meczylo, czy dobrze wybralem.

        Wojtek
Wojciech Froelich | snail-mail:
e-mail: froelich_at_phys.uni.torun.pl | ul.Tuwima 13/18
PGP signature w fingerze | 87-100 Torun
nie odpisuje na ogonki | telefonu brak
M$ : Where do you want to go today ?
Me : Hey, what the hell are you doing with my car ?!!