Re: Prośba o opinię

Autor: Jarosław Siemiątkowski (srt_katowice_at_usa.net)
Data: Mon 06 Oct 1997 - 18:12:03 MET DST

> Zapomnij o regeneracji tonera!! Nie po to producent wymysla nowa
> technologie by jakis pan Kazio rzekomo osiagal to samo. Regenerowane
> kasety zanieczyszczaja drukarke i czasami ja po prostu niszcza.
>
> Chris

Witam
Dziękuję za opinię.
Tak sie skałada że reprezentuję firmę która zajmuje sie refabrykacją
kaset do drukarek laserowych i kserokopiarek . Gdy firma powstawała 5
lat temu drukarek na rynku było niewiele a i fima była rzeczywiście
formatu " Pana Kazia" obecnie ma 5 odziałów na terenie kraju , zatrudnia
ok 30 pracowników , i refabrykuje miesięcznie ok. 2000 szt kaset
głównie go HP.
 W testach swoich produktów opiera się na nowoszesnych technologiach
zach. Odsyłam na stronę http://www.gapp.pl/sietom.

--
Pozdrawiam
Jarek