Re: Szybka karta 3D

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 22:35:37 MET DST

> Przykro mi ale nie jestem kims nakim tak poprostu mozna przeprowadzac
> tescik

Holera... To chyba z ciebie jakas wielka szycha, co? :-)

> Wiec katy na naszym rynku nie ma, i trzeba ja sciagac i napewno
> niesciagniesz jej poninej 630(tyle wychodzi po przeliczeniu ceny
> detalicznej przy obecnym kursie $)a mozesz powiedzec gdzie koszty
> przesyki(a te napewno beda)

Przeciez napisalem. Canopus chce za przesylke $80. Ja za przesylke
place $15 i dodatkowo skorzystalem ze specjalnej oferty, czyli $10
upustu. Stad cena - $185 i nic wiecej. Wlasciwie to kazdy moglby
sobie jakos karte sprowadzic, wystarczy pokombinowac.

> W przciwenstwie do ciebie polecilem produkt ktory sam posiadam i jak
> narazie u nas jest w czoluwce akcelatorow tej klasy

Zgadzam sie z toba i bardzo ubolewam, ze Polska jest zacofana
w stosunku do innych krajow.

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net