Re: Sekret. telefoniczna

Autor: mazzi (mazzi_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 22:48:02 MET DST

Tomasz Madurski <madurski_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<01bccf5b$d0baae00$05f274c3_at_krzys>...
> Hi All !
>
> Mam zainstalowany WIN95osr2 oraz modem Zoltrix 14400 (ko¶ć Rockwella).
> Chciałbym używać go jako automatyczn± sekretarkę oraz fax. Posiadam
> oprogramowanie SuperVoice 2.2 oraz BitWare. I tu zaczynaj± się
problemy......

> Czy te wszystkie problemy to wina G95osr2 czy softu a może modemu?
> Czy jest jaki¶ inny soft który bedzie działał prawidłowo. Zależy mi na
> bezawaryjnej pracy (Voice/Fax)

Generalnie przyczyną kłopotów może być istnienie w systemie kilku programów
komunikacyjnych wzajemnie sobie mieszających.Wyeliminuj ją zostawiając
jeden program komunikacyjny i czyszcząc pliki *.ini i wpisy w rejestrze.Co
do Bitwara to od roku chodzi u mnie (na ZOOMIE też kość Rockwella) pod
W95 i nie mam żadnych kłopotów. Nie używam aparatu telefonicznego -
łączność obsługuje komputer z mikrofonem i głośnikiem modemu.Automatyczny
odbiór obsługuje moduł Receive Manager rozpoznający rodzaj przychodzącego
połączenia VOICE/FAX/DATA.Na przesył binarii podaję Ci dwa sposoby:
elegancki -dzwoniący musi poprzedzić twój numer znaczkiem ^
np.ATDT^05521212.Warunkiem jest obsługa przez modem funkcji Calling tone
czyli tego ^ .Jeśli modem nie obsługuje ^ to transfer plików możliwy jest
po uruchomieniu
programu terminalowego(Bitcoma) w trybie autoanswer lub hosta- niestety
wtedy każde dzwonienie jest traktowane jako przesył pliku danych.Pliki
domyślnie są pobierane/wysyłane do foldera ../Bitware/Xfer,dostęp do niego
możesz zabezpieczyć hasłem(ustawiasz w Bicom/HostSettings/enable password.
Jeżeli nie przewidujesz połączeń binarnych ustaw w Voice/Setup/Voice
System : Default Answer Mode na Voice a w Bitware/Setup/Receive Answer
Mode na voice/fax/data.
Pozdrawiam:

--
mazzi_at_polbox.com