Re: Szybka karta 3D

Autor: Apollo (apollo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 13:55:59 MET DST

Apollo_44 wrote:

> To samo tyczy sie ciebie. Mi akurat bardzo zalezalo, co bys liscik
> przeczytal. Przy okazji przeprowadzilem malutki tescik sprawnosci
> dzialania maila - padl mi ostatnio.

Przykro mi ale nie jestem kims nakim tak poprostu mozna przeprowadzac
tescik

> Znow to samo. First - nie potrzebuje guwernanta, second - nikomu
> sie nie narzucam. Ot podobnie jak ty wyrazilem swoje zdanie.

a mozesz mi wyjasnic czym byl poprzedni post na liste i na priva?

> OK. Faja pokoju wypalona, topor zakopany.

OK

> Skad masz wiedziec ile karta kosztuje? To proste - wystarczy przeslac
> maila do Canopusa lub do MIRO a tamci chetnie podadza ceny
> swoich produktow, nie tylko w USA!! Po prostu do ceny karty musisz
> sobie doliczyc koszt przesylki i gotowe. Sek w tym, ze za przesylke
> Canopus chce $80, co wychodzi, ze karta kosztuje 850zl-. Na
> szczesci dla chcacego nic trudnego i karte mozna miec juz za 630zl-!!!

Wiec katy na naszym rynku nie ma, i trzeba ja sciagac i napewno
niesciagniesz jej poninej 630(tyle wychodzi po przeliczeniu ceny
detalicznej przy obecnym kursie $)a mozesz powiedzec gdzie koszty
przesyki(a te napewno beda)

> [...]
> w drodze). Na razie musisz sie zadowolic testami i recenzjami znajdujacymi
> sie na necie (juz widze usmieszek na twojej twarzy). Dlaczego spokojnie
> moge karte doradzic? Otoz wiem, ze Canopus to nie byle jaka firma
> krzak. Karta oparta jest na tym samych chipie, co Monster3D. Powstalo
> juz wiele recenzji i testow przeprowadzonych przek kilkanascie niezaleznych
> osob i wszyscy twierdza to samo. I w koncu - mam pisemny kontakt
> z "kumplem" z USA, ktory juz karte ma. Co prawda na kompie to on sie
> za dobrze nie zna, ale wie co dobre a co nie.

W przciwenstwie do ciebie polecilem produkt ktory sam posiadam i jak
narazie u nas jest w czoluwce akcelatorow tej klasy

                 apollo_at_kki.net.pl & apollo44_at_polbox.com
                                                ICQ: 3209867