Re: Szybka karta 3D

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 23:45:33 MET DST

> Po pierwsze razem babek w piakownicy niestawialismy i tybardziej nie
> jestem dla ciebie "koles".

Porad dobrego wychowania na liscie nie potrzebuje... Wystarczy
prywatnie.

> Po drugie nie musisz mi zawalac skrzynki swoimi postami wystarczy jak
> wysliesz na liste.

To samo tyczy sie ciebie. Mi akurat bardzo zalezalo, co bys liscik
przeczytal. Przy okazji przeprowadzilem malutki tescik sprawnosci
dzialania maila - padl mi ostatnio.

> Po trzecie to chyba ty jestes zaslepiony tymi kartami(faktycznie jest
> czym)

A no jest, ale nie jestem nimi zaslepiony. WIem, ze za rok karty te
nie beda duzo warte...

> Po czwarte nie narzucaj swoich pogladow innym nie kazdy musi je
> podzielac, pozatym kolega prosil o porady i wskazanie mu jakis rozwiazan
> a moje bylo jednym z nich(to nie znaczy jedynym i slusznym)

Znow to samo. First - nie potrzebuje guwernanta, second - nikomu
sie nie narzucam. Ot podobnie jak ty wyrazilem swoje zdanie.

> No ale powrucmy do problemu, fakt pzryznaje ci racje ze karta jest
> lepsza od montera przyczym co mnie zadziwilo jest tanszaale ale w USA co
> co do w polsce nie wiem w Olsztynie jak narazie nikt tego jeszcze nie ma
> (co nieznaczy ze niema w innych miastach) ale wyjasnij mi skad mam
> wiedziesc ile kosztuje ta karta w jakims sklepie Warszawie badz w innym

OK. Faja pokoju wypalona, topor zakopany.

Skad masz wiedziec ile karta kosztuje? To proste - wystarczy przeslac
maila do Canopusa lub do MIRO a tamci chetnie podadza ceny
swoich produktow, nie tylko w USA!! Po prostu do ceny karty musisz
sobie doliczyc koszt przesylki i gotowe. Sek w tym, ze za przesylke
Canopus chce $80, co wychodzi, ze karta kosztuje 850zl-. Na
szczesci dla chcacego nic trudnego i karte mozna miec juz za 630zl-!!!

> Powracajac do karty fakt faktem jest szybsza posiada wiecej ramu(6Mb,
> 4 pod textury), AGP wyjscie na TV(fajnie bybylo pograc w Quake na 21 c.
> telewizorze

Karta jest szybsza, ale ledwo o dziesietne procenta (przy standardowych
ustawieniach). Karta nie jest przystosowana do AGP, tylko do
zwylkego PCI 2.1. Granie na 25'' calowym TV jest szczytem szczescia.

> Z postu(oraz z samego faktuz ze doradzasz, bochyba bys niedoradzal karty
> ktorej nie miles mozliwosci potestowac)wynika ze w/w kart posiadasz wiec
> porsze cie podanie jakis wyniku np. flopow w Quaku (timedemo2),
> wielkosci do jakiej podkreciles zegar i innych doswiadczen z karta.

Wyniki testow moge ci podeslac jak otrzymam wlasna karte (jest
w drodze). Na razie musisz sie zadowolic testami i recenzjami znajdujacymi
sie na necie (juz widze usmieszek na twojej twarzy). Dlaczego spokojnie
moge karte doradzic? Otoz wiem, ze Canopus to nie byle jaka firma
krzak. Karta oparta jest na tym samych chipie, co Monster3D. Powstalo
juz wiele recenzji i testow przeprowadzonych przek kilkanascie niezaleznych
osob i wszyscy twierdza to samo. I w koncu - mam pisemny kontakt
z "kumplem" z USA, ktory juz karte ma. Co prawda na kompie to on sie
za dobrze nie zna, ale wie co dobre a co nie.

Pozdrawiam.

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net