Re: Jaki program do CD=>WAV?

Autor: Marek Wodzinski (Majek_at_WriteMe.com)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 02:38:30 MET DST

Grzegorz Szczepański <wwzm_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<60rpvc$ol4_at_info.nask.pl>...
> Jak ściągnąć ścieżkę CD audio do WAV? CD-Worx i WinDAC32 nie
> działa. Nie wiem czy to wina napędu (Philips x8 EIDE), czy może
> programów? Gdzie można znaleźć inne programy tego typu?

a CDDA probowales? mozna go znalezc z reguly w okolicach MP3. wg mnie jak
on nie pomoze to kaplica. tak swoja droga to mialem kiedys Philipsa x5 i
tez nie chcial zrzucac audio (i to byla jego wina)

--
Majek:) Majek_at_WriteMe.com
http://friko.onet.pl/wr/trabka