Re: Jaki program do CD=>WAV?

Autor: KEFIR (kefir_at_union.medianet.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 22:46:55 MET DST

Grzegorz Szczepański napisał(a) w artykule <60rpvc$ol4_at_info.nask.pl>...

> Jak ściągnąć ścieżkę CD audio do WAV? CD-Worx i WinDAC32 nie
>działa. Nie wiem czy to wina napędu (Philips x8 EIDE), czy może
>programów? Gdzie można znaleźć inne programy tego typu?

Jezeli chodzi o programy to wszystko znajdziesz pod
http://www.mp3shoppingmall.com/
A na poczatek to bym sie upewnil czy twoj CDROM na pewno
czyta Audio.Pelna lista CD ktory czytaja/lub nie jest pod adresem
http://www.anime.net/~goemon/linux-cd/cdda-list.html