Re: ASUS P/I-P55 T2P4 a karty graficzne

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 01:24:18 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Jakie moglibyscie polecic karty dobrze pracujace z Asusem
> (wchodza w gre chipsety Cirrus i Tseng, wykluczone S3 - nie
> ma do tego g... porzadnych driverow do OS/2) ?

Od kilku miesiecy mam karte ELSA Winner 2000/AVI. Co prawda jest
ona zrobiona na S3 968, ale drivery do OS/2 do niej mozna znalezc
na firmowym serwerze www.elsa.de

Jedynym problemem z jakim sie spotkalem byla koniecznosc
przeinstalowywania driverow do W95 przy przekladaniu karty
pomiedzy slotami PCI

Mocna strona kart ELSY sa ich drivery.

Szczerze polecam ... mimo, ze S3 ;-)

Marek Guevara