Re: Szybka karta 3D

Autor: Apollo (apollo_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 22:02:17 MET DST

Apollo_44 wrote:

> Ty koles chyba nie wiesz co piszesz, albo jestes zaslepieony Monsterem.
> Pure3D i Hiscore3D to TO SAMO co Monster3D tyle ze:
> - karty daja sie lepiej podkrecac.
> - maja wiecej ramu (2 razy wiecej pamieci na textury).
> - Maja wyjscie na TV.
> - Sa tansze.
>
> Rozejrzyj sie na rynku zanim cokolwiek doradzisz.
>
> --
> Michal Malanowicz
> michal_at_waw.pdi.net

Po pierwsze razem babek w piakownicy niestawialismy i tybardziej nie
jestem dla ciebie "koles".

A z tego co mowie racje sobie zdaje i wcale nie jestem zaslepiony karta

Po drugie nie musisz mi zawalac skrzynki swoimi postami wystarczy jak
wysliesz na liste.

Po trzecie to chyba ty jestes zaslepiony tymi kartami(faktycznie jest
czym)

Po czwarte nie narzucaj swoich pogladow innym nie kazdy musi je
podzielac, pozatym kolega prosil o porady i wskazanie mu jakis rozwiazan
a moje bylo jednym z nich(to nie znaczy jedynym i slusznym)

No ale powrucmy do problemu, fakt pzryznaje ci racje ze karta jest
lepsza od montera przyczym co mnie zadziwilo jest tanszaale ale w USA co
co do w polsce nie wiem w Olsztynie jak narazie nikt tego jeszcze nie ma
(co nieznaczy ze niema w innych miastach) ale wyjasnij mi skad mam
wiedziesc ile kosztuje ta karta w jakims sklepie Warszawie badz w innym

Powracajac do karty fakt faktem jest szybsza posiada wiecej ramu(6Mb,
4 pod textury), AGP wyjscie na TV(fajnie bybylo pograc w Quake na 21 c.
telewizorze

Z postu(oraz z samego faktuz ze doradzasz, bochyba bys niedoradzal karty
ktorej nie miles mozliwosci potestowac)wynika ze w/w kart posiadasz wiec
porsze cie podanie jakis wyniku np. flopow w Quaku (timedemo2),
wielkosci do jakiej podkreciles zegar i innych doswiadczen z karta.

Wyniki jakis benchmarkow zarowno jak dla karty 2D i akcelatora
                 apollo_at_kki.net.pl & apollo44_at_polbox.com
                                                ICQ: 3209867