ethernet i bootprom

Autor: Przemyslaw Popielarski (abe_at_abe.com.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 18:03:54 MET DST

czesc,
ostatnio zastanawialem sie troche nad ladowaniem clienta do sieci netware
3.12 nie z hdd ani fdd, ale z servera...
oczywiscie chodzi o taki rozwiazanie, ze na sieciowce bedzie wlaczony boot
prom, i serverku wszystko tez odpowiednio skonfigurowane, i ze stacja
robocza zaciagnie caly system z servera.
niestety jedyne karty jakie mam z bootpromami to bezzworkowce - compexy
isa.
Ustawia sie wszystko u nich za pomoca programiku EASYSET - wszystko czyli
irq, io base, itd oraz adres i rozmiar bootproma.
Tylko skad ja mam wiedziec jaki ma byc ten adres ?? Zreszta ustawilem
wszystkie po kolei adresy (2 razy mi komputer przy tym padl) i nadal
program RPLODI ktory powinno sie ladowac zglasza ze nie znalazl bootproma.
pewno robie cos zle, bo robie to pierwszy raz, wiec moze ktos mnie
uswiadomi ?

--
Przemyslaw Popielarski
premax