Re: ethernet i bootprom

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 03 Oct 1997 - 02:05:08 MET DST

On 1 Oct 1997 16:03:54 GMT, "Przemyslaw Popielarski" <abe_at_abe.com.pl>
>ostatnio zastanawialem sie troche nad ladowaniem clienta do sieci netware
>3.12 nie z hdd ani fdd, ale z servera... [..]
>niestety jedyne karty jakie mam z bootpromami to bezzworkowce - compexy
>isa. [..]
>Tylko skad ja mam wiedziec jaki ma byc ten adres ??

To zalezy od bootroma, ale dosc czesto C800.

>Zreszta ustawilem
>wszystkie po kolei adresy (2 razy mi komputer przy tym padl) i nadal
>program RPLODI ktory powinno sie ladowac zglasza ze nie znalazl bootproma.

>pewno robie cos zle, bo robie to pierwszy raz, wiec moze ktos mnie
>uswiadomi ?

a) pytaj na pl.comp.sys.novel, [albo na priv]

b) czy masz choc pojecie jak powinienes to robic? [dosgen, rplfix,
    rpl.nlm, etc.. - jest to opisane w dokumentacji]
   bo mowiac szczerze podejrzewam ze nie :-)

c) czy w ogole bootrom zaczyna dzialanie?

d) jest kilka standardow bootromow, i niektore rplodi w ogole nie
    wymagaja.

J.