Re: P166 MMX na 250MHz

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 18:01:47 MET DST

> Czyli ja mam niefart, bo moj P233 nie chce sie dac podkrecic (na tej
> samej plycie) :(

Nie tylko ty. Ja iP233MMX zmienialem 3 razy - sprzedawca juz
prawie nie chcial ze mna rozmawiac. W koncu zrezygnowalem
i kupilem iP200MMX z zalozeniem ustawienia go na 208Mhz
(83x2.5). Cos mnie jednak tchnelo i postanowilem walnac
prockowi 250Mhz. POSZLO!! Huraa!! To, co nie bylo mozliwe
do osiagniecia na iP233 dalo sie osiagnac na iP200.

Przy okazji 1 question:
Dlaczego procek tak strasznie sie grzeje jak jest ustawiony
na 2,9V?? Na stronie Intela jest napisane, ze teoretycznie
procek moze chodzic na tej czestotliwosci.

Moj procek zawiesza sie przy ustawieniu 200Mhz i 2,9V.
Chodzi dobrze nawet na 250Mhz i 2,8V.

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net