Czy dobry sterownik SCSI

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 01 Oct 1997 - 16:01:24 MET DST

Witam,

Co mozecie powiedziec o sterowniku SCSI na PCI firmy Tekram?
Cena zachecajaca (230), pobiezny wglad na pudelko pokazuje ze powinien byc
dobry... Ale kto wie. JAk sie ma do konkurencji (AHA itp)?

Uzywany ma byc do podlaczenia nagrywarki 2x/6x oraz ewentualnie skanera.
Czy pchac sie w to, czy tez szukac czegos innego?

I jeszcze jedno - jaka nagrywarke wybrac? Philips 2600, HP costam ?
Cena w okolicach 1500-1600, ale nie jakies niewiadomo-co, zeby dzialalo ze
standardowymi programami (takze pod linuxem).
Uzywana bedzie do rzadkiego (1x w tyg) robienia backupow, ew. kopiowania
audio itp.

Pomozcie, bo sie mamy w pare osob zrzucic na ten sprzet, a ja mam to kupic.
A nie chcialbym potem przemykac kanalami po osiedlu ;)

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland