Re: Czy dobry sterownik SCSI

Autor: worlin (XXXworlin_at_ckzeto.com.plXXX)
Data: Thu 02 Oct 1997 - 08:35:47 MET DST

szalencu!! a slyszales o tym co mowia jaskolki ??? wspolnota majatkowa nie
skonczy sie dobrze to juz lepiej kupic za pozyczona forse i pobierac male
oplaty za uslugi.

co do sterownika to lepiej poszukaj aha1520 cena podobna a bedziesz spal
spokojniej (patz wyzej)

ja do nagrywarki uzywam sterownika od skanera, a co to tez SCSI

Tomasz Slodkowicz <slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> napisał(a) w artykule
<60tl3k$rd8$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...